4 Jul 2011

Ceritera di Penang..

Hi..dh lame gak aku xupdate blog ni..yela lately ni bz outstation ke sana sini..ingatx aku ade cite psl kn outstation tu..so mmg sgt penat la rase..huhu..ni br blik Tganu..skang update psl cite kt Penang la dulu ye..Alhmdulillah mase pjalanan ke Penang tu Qalesya ok je..xde la meragam sangat..kitorg gerak pon dh kol 3 gitu..smpai2 pon kol 8 lbih padahal dh start 1st slot..ekceli aku attend Kursus Pengurusan Tatatertib anjuran SM. Erm slama 4 hari 3 mlm tu quite ok la..2 in 1..hehe..kursus smbil leh jln2 cr mkn kt Penang..Yg pling syiok aku dpt jumpe ngan member lame mase matriks cik Muliani a.k.a Mulan..die duk offer g mkn derian..so pe lg..papa pon mmg suke durian..so kitorg pon tak mlpaskan pluang utk mnikmati durian Balik Pulau..pastu die bwk kitorg mkn ikn bakar kt area HammerBay dkt je ngan QueensBay tu..ok la..sdp gak ikn bkr die..mlm last tu kwn papa lak duk bwk pekena Rojak Menari n Nasi Kandar Beratur..bole lak ajak pekena Sup Hameed tp kitorg dh xlarat..full sgt rase..last skali blik tu papa bwk nek feri since aku pon xpenah nek feri Penang ni..cm jakun je..Qalesya sgt suke ble rase angin yg bertiup..

Otw to Penang..siap bole baring bgai..sib baik ok je..baik anak mama
saya suke golek2 ats katil ni :)
pulut udang yg sedap

sedapnye papa mkn durian




No comments:

Post a Comment