10 Jun 2011

Bayi Bulan Ini..

Holla!!


Alkisah nye aku telah menghantar gambar ank mama yg comel & montel tu untuk pertandingan Bayi Bulan Ini anjuran Majalah Pa & Ma.Mase mula2 pos tu mmg tak ramai lg yg join..skang dh ade 164 penyertaan (*update 5.00 pm @ 10 June 2011)..Nak dijadikan cite adik2 aku kt kg termasuklah mak n abh aku pulun duk mengundi Qalesya..hehe..lawak pon ade..yela mane taknye punyela smgt diorg mengundi nk make sure Qalesya menang..Yg aku tak tahan siap mak aku ckp die nk tgk cucu die masuk dlm majalah tu jadik model..hahaha...Aku dh bg tahu kt mak undian ni just mewakili 30% je,lg 70% markah dr juri..ekceli aku pn saje je antr gmbo Qalesya ni..yela kalo nk ikut adiah die pn xde la best sgt kan..Pape pon mane la tahu kan rezki Qalesya nnt..hehe..skrang undian pon dh 377236.. So kepada adik2ku n semua teruskan mengundi ye..Undian boleh dilakukan di sini 
http://www.majalahpama.com.my/extra/info.asp?sec=undibb&whichpage=8&pagesize=16
So ini lah gambo Qalesya yg dipertaruhkan ;)



2 comments:

  1. Semangatnyer atuk n nenek Qalesya...Good luck Qalesya!!! menang jgn lupe auntie k.... hehe

    ReplyDelete
  2. Hehe..tq aunty Nas..skang Dh mkin Rmai peserta la..aunty Nas jgn lupe vote Sy tau :)

    ReplyDelete